17:18 Орієнтовані теми для самоосвіти працівників позашкільних закладів |
ОРІЄНТОВНІ ТЕМИ ДЛЯ САМООСВІТИ ПРАЦІВНИКІВ ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Питання психології
24. Способи визначення темпераменту (Типи темпераменту та види типової поведінки) 25. Врахування особливостей темпераменту учнів в навчально-виховній діяльності.
35. Виділення суттєвих елементів педагогічного досвіду та їх психологічне обґрунтування. 36. Творчість, як засіб збереження психічного здоров'я вчителя і учнів.
Національне виховання учнів у гуртках технічного напряму. 37. Вільний розвиток особистості та формування її соціально-громадянського досвіду засобами позашкільної освіти. 38.Виховання патріотичних почуттів учнів засобами ... 39.Формування, збереження і зміцнення здоров'я учнів як обов'язковий компонент
Організація процесу навчання
40. Діалогічна взаємодія у навчально-виховному процесі. 41. Організація соціально-комунікативної діяльності учнів 42. Удосконалення занять гуртка як засіб розвитку творчої особистості учня. 43.Умови розвитку технічних здібностей вихованців під час занять у гуртках науково-технічного напряму. 44.Формування загальнолюдських моральних норм через залучення учнів до масових заходів. 45.Формування патріотичних почуттів учнів через залучення учнів до масових заходів.
47.Формування вмінь самостійної роботи учнів . 48.Упровадження нових інформаційних технологій у процес занять у гуртках науково-технічного напряму. 49.Відродження народних традицій, культури у гуртках декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва та під час масових заходів. 50. Організація групової та індивідуальної форм навчання як передумова ефективності навчально-виховного процесу. 51. Розвиток творчих здібностей учнів як умова формування особистості учнів. 52. Забезпечення єдності навчання, виховання і розвитку учнів під час занять у гуртках, групах чи інших творчих об'єднаннях. 53. Здійснення трудового виховання та профорієнтаційної роботи під час занять у гуртках.... 54. Реалізація завдань естетичного виховання у гуртках художньо-естетичного виховання у гуртках художньо-естетичного напряму. 55. Практична спрямованість занять гуртка авіамоделювання. 56.Здійснення індивідуального підходу до учнів у гуртках.... 57.Створення системи пошуку, розвитку і підтримки юних талантів і обдарувань у позашкільній освіті. 58. Залучення учнів до технічної творчості - один із шляхів задоволення їх особистісних потреб. 59. Залучення учнів до технічної творчості - один із шляхів стимулювання прагнення розвинути індивідуальні здібності. 60. Залучення учнів до технічної творчості - один із шляхів розширення обсягу знань. 61. Залучення учнів до технічної творчості - один із шляхів вирішення особистісних проблем, спілкування з однолітками. 62. Залучення учнів до технічної творчості - один із шляхів допрофесійної підготовки, формування основних компетенцій, яких вимагає від своїх громадян сучасне суспільство. 63. Залучення учнів до технічної творчості - один із шляхів змістовної організації вільного часу, 66. Формування початкових технічних та технологічних умінь та навичок у роботі гуртків технічного напряму. 67.Розвиток конструкторських здібностей, досвіду власної творчої діяльності у роботі гуртків науково-технічного профілю. 68. Формування навичок інформаційної культури учнів у гуртках комп'ютерних технологій. 69. Розвиток творчої ініціативи, стійкого інтересу до технічних професій засобами позашкільної освіти. 70. Розвиток спілкування з однолітками, формування доброзичливості, товариських відносин у процесі колективної роботи підлітків у гуртках технічної творчості. 71. Створення умов для творчої самореалізації та духовного самовдосконалення, прояву кращих якостей особистості учнів у процесі позашкільної освіти. 72. Реалізація завдань загального розвитку особистості засобами позашкільної освіти. 73. Вплив змісту позашкільної освіти на процес теоретичного та практичного оволодіння основами творчої діяльності учнів. • 74. Роль позашкільної освіти у створенні умов для розвитку творчих здібностей учнів. 75. Психолого-педагогічні умови розвитку художньої (естетичної) діяльності учнів.
Психолого-педагогічні умови розвитку здібностей учнів.
78. Розвиток ціннісних орієнтирів особистості на основі гуманістичного підходу у вихованні. 79.Спільна робота школи та позашкільних закладів у забезпеченні цілісного підходу до розвитку особистості. 80. Реалізація принципів загальнолюдської моралі у навчально-виховній роботі позашкільного закладу. 81. Система роботи педагога позашкільного закладу з попередження шкідливих звичок учнів. 82. Система роботи педагога позашкільного закладу по пропаганді здорового способу життя. 83. Психолого-педагогічні умови вивчення індивідуальних особливостей учнів. 84. Формування правосвідомості учнів у процесі позашкільної освіти та виховання. 85. Розвиток мотивації до праці, працьовитості як високої моральної цінності. 86. Організація роботи педагогічного колективу позашкільного закладу з батьками та громадськістю. 87. Система роботи педагогічного колективу позашкільного закладу по попередженню правопорушень серед неповнолітніх. 88. Соціально-психологічні проблеми взаємодії педагогів позашкільних закладів та вихованців у навчально-виховному процесі. 89. Шляхи реалізації концепції громадянського виховання у позашкільних закладах. 90. Виховання в учнів бережливого ставлення до… 91. Формування в учнів якостей особистості, необхідних для трудової діяльності. 92. Реалізація гуманістичних цінностей у навчально-виховному процесі. 93. Роль педагогічної етики в особистісно орієнтованому вихованні. 94. Виховання моральності особистості як найважливішої складової громадянської освіти та виховання.
Методика занять гуртків
95. Здійснення структурно-методичного аналізу навчальної теми - один із шляхів удосконалення професійної майстерності педагогів позашкільного закладу. 96. Моделювання різних форм навчально-виховного процесу позашкільного закладу - шлях до технологізації процесу. 97. Моделювання занять гуртків науково-технічного напряму. 98. Моделювання різних видів діяльності учнів з реалізації кінцевої мети роботи гуртка ПТМ 99. Моделювання різних видів діяльності учнів з реалізації кінцевої мети роботи гуртка судномоделювання. 100. Моделювання різних видів діяльності учнів з реалізації кінцевої мети роботи гуртка авіамоделювання 101. Моделювання різних видів діяльності учнів з реалізації кінцевої мети роботи гуртка 102. Моделювання занять гуртків... 103. Моделювання занять гуртків... 104. Наукова організація праці при проведенні гурткової роботи. 105. Самоаналіз власної педагогічної діяльності - шлях до удосконалення професійної майстерності педагогів.
|
|
Всього коментарів: 0 | |