Тема досвіду: Національне виховання гуртківців засобами образотворчого мистецтва та ліплення Обґрунтування актуальності досвіду: На мій погляд, сучасний освітній простір не має достатньої можливості глибоко познайомити дитину із історією та культурою українського народу. На уроках діти зайняті більш освітнім процесом, ніж творчим, а, на мій погляд, історію та культуру можна пізнати не розумом, а лише серцем. Саме тому важливо для гуртківця створити особливу атмосферу, творчу, домашню, невимушену, де б він спокійно зміг творити. Чому саме гурток зможе більше розвинути національні інтереси дитини? Тому що у дитини є більше часу на роздуми, вона не скована рамками уроку та процесом навчання, бо гурткове заняття це більше процес творчий, у якому дитини навчається. Відомо, що людина краще запам’ятовує і сприймає матеріал, коли вона його засвоює через роботу, яку виконує із задоволенням. Заняття малюванням та ліпленням надає можливість ... Читати далі » |
Актуальність проблеми Актуальним постає питання розвитку інтелектуальних і творчих здібностей особистості, розвитку ії компетентностей на основі культури і мистецтва українського народу, народних традицій, залучення молодого покоління до надбань духовної культури . Виховання свідомого громадянина починається із засвоєння дітьми духовних надбань своєї нації. “Ми мусимо навчитися чути себе українцями – не галицькими, не буковинськими українцями, а українцями без офіційних кордонів” (Іван Франко). В умовах оновлення суспільства, відродження національної культури, побудови національної школи, національної свідомості – естетичне виховання школярів та молоді, як засіб формування духовно ... Читати далі » |
Формування творчих здібностей та творчої активності вихованців займає одне із провідних місць у педагогіці, бо воно формує духовно багату, зорієнтовану на загальнолюдські цінності особистість. Саме така особистість є справжнім творцем історії, оскільки весь шлях, пройдений людством, - це безперервний процес творіння. Головним завданням гуманізації та демократизації освіти в Україні є створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, яке здатне вчитися протягом усього життя, продуктивно розв’язувати нагальні проблеми сучасності, розвивати цінності громадянського суспільства. Важливу роль у вирішенні цих завдань відіграє позашкільний навчальний заклад. Педагогічний колектив переконаний, що творчість дає людині можливість актуалізувати свої потреби, інтереси, здібності, знаходити форми прояву індивідуальної активності. Творче самовираження сприяє у ... Читати далі » |
Відомості про учасників обласної виставки «Освіта Запорізького краю – 2016»
Повна назва ПНЗ: Комунальна установа «Приморський районний центр дитячої та юнацької творчості» Приморської районної ради Запорізької області Тип навчального закладу: комплексний позашкільний навчальний заклад Форма власності: комунальна Адреса: 72102, Україна, Запорізька область, Приморський район, м.Приморськ, вул..Морська, 65 Телефон: (06137) 7-36-06, e-mail: rcdtprim@gmail.com, ... Читати далі » |
Патріотичне виховання – це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується. В. О. Сухомлинський.
Ураховуючи суспільно-політичну ситуацію, що склалася в Україні, усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції тощо. Отже, позашкільний заклад має стати для кожної дитини осередком становлення громадянина-патріота України, готового самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єднанню українського народу та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві. Патріотизм (від латинського patria – країна, вітчизна, батьківщина) – це ... Читати далі » |
Загальні положення Програма патріотичного виховання забезпечує безперервність процесу виховання в учнів патріотизму, духовності, формування національної самосвідомості, високих моральних якостей, необхідних для відданого служіння Батьківщині. Прийняття Програми зумовлене необхідністю реалізації сучасної молодіжної політики і стратегії розвитку держави, посилення виховної роботи, спрямованої на подальший розвиток гуманітарної й соціальної сфер та підтримання у молоді мотивації до відданого служіння Українському народові шляхом забезпечення їх конституційних прав і свобод. Програма дасть змогу забезпечити ефективне здійснення заходів патріотичного виховання учнівської молоді через використання потенціалу системи освіти України у взаємодії з органами влади, органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями, закладами культури та релігійними організаціями із залученням до цієї роботи засобів масової інформації та використання ме ... Читати далі » |
Розробка відкритого виховного заходу спрямована на виховання любові до своєї Батьківщини, піднесення патріотичного духу серед підлітків. Під час виховного заходу вихованці згадують нещодавні та вже минулі події, що відбувалися на території України, розширюють знання про природно-ресурсний потенціал та вигідне географічне положення нашої держави. Цікаві факти про українську мову, пісню, танок, культуру та традиції не залишають байдужим жодного глядача. На прикладах відомих українців про величезний внесок у розвиток світової науки, культури, спорту в дітей формується прагнення у до досягнення життєвих цілей. Вихованці усвідомлюють необхідність збереження та подальший розвиток культурних надбань українського народу; необхідність толерантного ставлення до меншин, що проживають на території нашої країни; необхідність збереження єдності та територіальної цілісності України. Виховний момент простежується протягом усього заходу. При проведенні свята сп ... Читати далі » |
Розробка гурткового заняття на тему «Відтворення традиційного українського пейзажу, убранства дівчини та створення оберегу (підкова) із солоного тіста» Розробила керівник гуртка Андреєва Анастасія Олегівна Мета: навчальна: формувати у дітей знання про українські звичаї, український одяг, обереги, традиційне житло; уміння вибрати ескіз для виготовлення роботи, придумати власний ескіз за поданими прикладами, створювати об’ємну роботу, використовуючи малюнок за допомогою пластичної маси ... Читати далі » |
ТЕМА ДОСВІДУ: Я – патріот Вітчизни Автор досвіду: педагогічний колектив комунальної установи «Приморський районний центр дитячої та юнацької творчості» Приморської районної ради Запорізької області
Базова модель досвіду Актуальність та перспективність досвіду Ураховуючи суспільно-політичну ситуацію, що склалася в Україні, усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції тощо. Отже, позашкільний заклад має стати для кожної дитин ... Читати далі » |